Tìm kiếm

Đăng nhập

Hỗ trợ trực tuyến

Kinh doanh 1 - 093.669.5555

Kinh doanh 2 - 0915.26.36.36

Kinh doanh 3 - (04) 3559.89.89

Kinh doanh 4 - (04) 3559.2229

Follow us on Facebook

Box ghi âm điện thoại 2 line GLANCE GC2006U2A

Thông tin Sản phẩm

  • Box ghi âm GLANCE

  • GLANCE GC2006U2A

  • Box ghi âm điện thoại 2 line GLANCE GC2006U2A

  • www.glinktelecom.vn

  • Hàng chính hãng GLANCE

  • 12 Tháng

  • 10 %

  • 500 (g)

Hình thức thanh toán khi mua hàng tham khảo thêm tại đây

Đặt hàng ngay bằng điện thoại:

  • 093.669.5555      04.3559.8989     04.3559.2229
Xem hàng & mua hàng trực tiếp tại: Số 31, ngõ 178, phố Nguyễn Lương Bằng, phường Quang Trung, quận Đống Đa

Thông tin sản phẩm

Box ghi âm điện thoại 2 line GLANCE GC2006U2A

Card ghi âm điện thoại Tansonic 2 line, ghi âm đồng thời 2 cuộc gọi, tự động ghi âm, hiển thị số gọi đến trên nhiều máy tính. Hỗ trợ API cho các nhà phát triển phần mềm quản lý thông tin khách hàng CRM

 Card ghi âm điện thoại 2 line.

- Tự động ghi âm các cuộc gọi đến và gọi đi.

- Ghi âm đồng thời 2 cuộc gọi.

- Quản lý và báo cáo các cuộc gọi đến, gọi đi vào gọi nhỡ.

- Hiển thị số gọi đến trên nhiều máy tính đồng thời hoặc tùy chọn.

 - Nghe file ghi âm ở bất kỳ máy tính nào.

 - Cung cấp SDK(API) cho bên thứ 3 phát triển phần mềm.

 - Miễn phí phần mềm ghi âm và phần mềm quản trị dữ liệu khách hàng.

 Main features:

1 Software Operation System

Supports Windows 2000/NT/XP/2003/Vista/Win7(32/64bit)/Win8(32/64bit)/2008(32/64bit) Simplified Chinese version,Traditional Chinese version,English Operation system.

2  Unanswered Call Records

(If your telephone line has the CID features)  When an incoming call was unanswered, the system would detect the CID and record it automatically .

3 Multi-way of starting record

The system with Voltage Control,Key Control,Sound Control and so on..Start time of recording can be set freely –can record some duration ,or record whole a day.

4 Direction confirmation

Incoming call and Out-going call number automatically detection.

(If need to detect CID ,and your outside line must be openned the Caller ID features first.)

5 Real time monitoring

Can monitor the channel on conversation without any disturbance to the line.

6 Recording circularly automatically

Can set 4 disk at most, which is harddisk or subarea . When the system operation disk will be fully,system will delete the foremost file automatically.So that the system can operate circularly.

7 Call Management

Advanced call management function-Can list ,print and statistical all incoming and outgoing call number .

8  Log Management

The system has the integrity operation log,it can record all of the system operation.

9  Business Management(POPUP)

It can pop up the client’s detail information of incoming call if you add the client information to your information bank.. It also can record your client’s address,telephone number, business record and so on contents.This function becomes your business helper.

10  Remote Management(FTP)

It can upload the recording file to Server by FTP upload function,so that you can listen the recording even if you go on errands.

11  User Management

The system have multilevel user management function, different limits of authority use different features. 

12  Supports more kinds database

Supports Access,MYSQL,MSSQL three kinds database,it can slove the big recording data problem.

13  Client Feature

Can login the Client at any computer on the LAN, to obtain the same operation as the server .

14  Alarm Remind

The user can set more kinds alarm remind,such as the harddisk space lack of,recording system disconnection,conversation delay and so on .After setting them,the system will send email or make some sound to inform the administer.

Technic Parameter:

●Channel: 2 Ch

●Connection: Parallel

●Compression times: 1/2/4/6/7/8 of compression rate.

●Recording start mode:Voltage、Key、Sound control.

●Consume power maximai: ≤10w

●Temperature: 5℃-40℃

●SNR: 60dB

●Humidity: 5%-85%

●Requency: 300-3400Hz(±3dB)

●Data speed: 16 Kbps、32Kbps、64kbps/1s

●Interface mode: RJ11

●Distortion degree: ≤2%

●Call number: FSK、DTMF

●FSK concoct mode: Logic 0: 2200Hz±1%, Logic 1: 1200Hz±1%

●Calling Monitoring :Signal sound、Voice.

●DTMF code: 0~9、*、#、A、B、C、D

●Voice file: WAV

●Voltage control mode estimation standard 40-120V(Ringing) 18-48(Idle) 5-17V(Hook off) 

●Packaging size:240MM*157MM*50MM

●Products Gross weight:0.420KG

PC Requirement:

In order to make Glance Phone Recording System operate normally, we recommend PC requirement according the following:

●CPU  Speed  > Pentium Dual-core E5800 3.2GHz

●Can use PCI slot, more than one USB connection.

●Memory :2 GB

●Harddisk>500G(1 CH can recording 35hr in 1GB)

●Audio box

●Other equipment for PC normal operation.